یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم4 سالگیت مبارک
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

درمانده شدم...

1399/3/4 11:11
نویسنده : یحیی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره

امروز مثل هر روز شاد نیستم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآههی

این صدای خمیازه بود چون از واب پریدم 

همش هم به خاطر شیرجه داداشی امیرعاس رو من

ترکوند منو ها

حالا کوچیکه نمیشه بهش فهموند بابا جان یکی که خوابه نپر روش از واب میپره

مثل من {آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآههههی} بدبخت

این  فقط کوچکترین اتفاقی بود که من ناراحتم

بزارید تو این بخش خودمو خالی کنم با اجازه

امتحان مزخخخخخخخخخخخخرررفففففففففف

آخیش راحت شدم

بله همان طور که بالا میبینید نوشته شده امتحان مزخرف

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان یه دلیلی میارم قانع شید

1-مدرسه مون گفته بود فقط از سر کلاس بودن نمره میدیم

2-ولی الان گفته امتحان میگیریم مدرسه بدقول

3-از وقتی گفته امتحان مامانم هی بررسی ام میکند چون فکر میکند بلد نیستم

خودت جای من بودی میتونستی 1326546 رو تقسیم بر 154 کنی؟

واااااااااااااااااااااااای

دارم ل میشم

دیگه هیچ چی نمی تونم گم 

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)