یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

خدا خیلی مهربونه

1399/3/4 11:33
نویسنده : یحیی
212 بازدید
اشتراک گذاری

مطلبقبلی رو اگه نخوندید بخونید این مطلبم بخونید

گفتم که از خواب پریدم و امتحان دارم آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همشو نادیده بگیرید چووون {تغییر حالت من به گوینده اخبار}

شنوندگان و خوانندگان این مطلب عزیز توجه فرمایند

کتابی که از سال 97 منتظر ش بودم رسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

تام گیتس 15

همین اان بهکتابم کو سر زدم بینم کتاب جدید چی داره تو اعلانش دیدم نوشته

بازهم من. گروه موسیقی مدرسه مشق دوستام درک و متاسفانه مارکوس

{نه لزوما ه همین ترتیب}

هوررراااااااااا خدایا شکرت

پ.ن وسط مطلب:دیدم همه راجع به کتاب متابو اینا صحبت میکنن گفتم منم بگم

مثل اینکه اول 2020 رسیده

فروردین به ایران رسیده تا الانم داشتن ترجمش میکردن

دایا به اطر همه چیز ازت منونم

سرک کشیدن در زندگی پسر عاشق موسیقی و بازی و از درس و مشق فراری با کلی اتفاقات بامزه چه مزه ای دارد؟ با تام گیتس همراه شوید و کلی بخندید

خب اینم بگم برای دخترا که این کتاب دترونه پسرونه نداره و همه رو میخندونه

کتابو خریدم بهتون خبر میدم 

فعلا گودبای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


4 خرداد 99 12:39
چقدر دنیای پسرها عوض شده دوران ما پسرها دنبال توپ و فوتبال و کفش فوتبال آدامس های عکس برداری فوتبالیست ها و آتاری بودند شما دیگر از این دل مشغولی ها ندارید پسرم...!؟
یحیی
پاسخ
اینجا چند تا موضوع مطرحه
موضوع اول:فوتبال که من از بچگی علاقه زیاد به فوتبال نداشتم نه اینکه دوست نداشته باشما
موضوع دوم:آتاری الان دیگه پیدا نمیشه
موضوع سوم:آخه کتاب تام گیتس خییییلیییییی خنده داره