یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 2 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

من با حال نه چندان خوب

1399/3/5 10:51
نویسنده : یحیی
209 بازدید
اشتراک گذاری

آخیش امروز درست و درمون خوابیدم{به قول ما اراکیا خسویدم}

حالم 82 درصد وب ود امروز امحان که حرفش پیش اومد انرزی ام -52 درصد شد

دیروز رفتیم باغمون رفتیم که رفتیم تا ساعت حدودا 1:05 هم اونجا بودیم

یک و پنج دقیقه شب

خیلی وش گذشت با دوستام رفتم بازی

کلی خندیدیم

فقط یک چیزی منو یلی اذیت میکنه

:{آقا یزدان خان وقتی شطرنج بلد نیستی چرا میگی حریف می طلبم پیاده رو میبرم خونه e5 میگم تو حرکت کن چهار حرکت رو یکی میکنه میگه وزیرتو زدم هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وزیر منو چجوری زدی؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟؟؟}

خب وقتی شطرنج ببلد نیس با من که یک ترم شطرنج رفتم میخواد مسابقه بده؟؟؟؟

هی خدا

دیروز گلسا منو بدجوری زمین زد

خواست باهام شوی کنه یک چوب کلفتی رو بردااشت خواست بزنه من فرار کردم دیانا زیر پایی گرفت با مخ خوردم زمین

عدشم که معلومه پام و دستم زخم شد

آخه نمیتونستم هم که براشون جبران کنم دوتاشون 4 ساله ن

یزدان فوتبالش که اصلا{نه چندان} خوب و عالی است

6 تا گل خورد و 2 تا زد

ب دیگر کاری ندارید

بای

پ.ن1:برام دعا کنید نمره خوب بگیرم

پ.ن2:انشالله حالتون همیشه خو اشه

پسندها (1)

نظرات (0)