یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

روز هایی به رنگ گوجه سبز

1399/3/7 11:35
نویسنده : یحیی
251 بازدید
اشتراک گذاری

یادتون باشه یه مطلب نوشتم که مبل و برگرداندیم شد قصر

مخازن غذایی خالی بود گفتم اینطوری نمیشه

زنگ زدم بابا گفتم اضطراری اضطراری گوجه سبز که قول داده بودی

اومد خونه یک کیلو گوجه سبز دستش بود

۲۰۰ گرم بردم تو مخازن قصر

۷۰۰ گرم هم با هم خوردیم هوووم به به

۱۰۰ گرم هم فرداش بردیم باغ

در حال حاضر دوچرخه م خراب شده(مسلمان نشنود کافر نبیند)

بابام گفت بریم؟ دوچرخه بخریم

من اصلا حرفش پیش نکشیده بودم نمیدونم چطوری یادش افتاد

الان یه دوچرخه نارنجی آبی قشنگ خریدم

گفتم عکس کتاب تام گیتس هارا می گذارم بفرمائید 

کتاب ۱۶ هم قرار است خیلی زود(به قول خودشان)منتشر شود

خبرهای بد(چندان خبر بدی نداریم)

امتحان علوم داریم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اونم نه هر علومی تیزهوشان وااااااااآااای

همین فقط

خب کار امروز ما هم تموم شد بای

پسندها (2)

نظرات (3)


7 خرداد 99 16:22
کتاب تام گیتس فقط اینارو داری یحیی؟ 
بقیشونم بخر اگه نداری
خیییییلی باحالن
من جلد 1 تا 12 به جز 8 رو دارم
یحیی
پاسخ
کجاش دیدی ۱۲ تاشو دادم
۲۳۴۷۸۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵🙂
امیرحسینامیرحسین
9 خرداد 99 16:51
سلام به شما
چه جوری اون بالا که نوشته زمان دوستی من و سپنتا را درست کردی
لطفا به من بگو
یحیی
پاسخ
تو پنل برو قسمت محتوای وبلاگ بعد رو تولد شمار کلیک  کن و تولد رو مثلا به این شکل بزن
۰۷ - ۱۱ - ۴۴
اینطوری نزنی اشتباه میشه
امیرحسینامیرحسین
11 خرداد 99 16:12
خیلی ممنون از این که زود جوابم را دادید😍
یحیی
پاسخ
خواهش