یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

آتش گرفتمممم

1399/4/15 11:31
نویسنده : یحیی
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا من دیگه رد دادم تو کرونا

دیگه کرونا داره معغزمو آتیش میزنه 

شوخ طبع بودم برگشتم به حالت کفری قبلی

به نظر من کا تنها پیشرفتی که تو کرونا داشتیم رفتن ساعت یک ساعت جلو بوده😐

ولی مثل اینکه جلد چهارم فیزلبرت استامپ داره میاد

تظر شما چیه چهار سابقه دار یا فیزلبرت استامپ یا لوتا پیترمن

اممممممممم...

نمیدونم

از این به بعد مطالب کوتاه می ذارم زیاد حوصله ام نمی گیره بنویسم

گودبای

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


15 تیر 99 16:00
😂اره والااا
اینجوری پیش بره همگی خل میشیم😐
یحیی
پاسخ
واقعا

22 تیر 99 14:46
به نظر من لوتا پیترمن بهتره چهار سابقه دار بد نیست فیزلبرت استامت رو نخوندم 
یحیی
پاسخ
ممنون