یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

اندر حال و هوای من و کتابام

1399/4/28 13:59
نویسنده : یحیی
470 بازدید
اشتراک گذاری

هورررررا کتااااابااااااام رسید

هیچکی نمیدونه چقدر خوشحالم

هورررررا

انقدر خندیدم که از مبل افتادم پایین

جای مدیا خالی همیشه سر این کتابا بحث داشتیم

در قسمتی از این کتاب میخونیم

مارکوس از همین الان اعصابم را خرد میکند

سرک کشیده ببیند چه مینویسم

اره مارکوس یکپچیزیس در باره تو

مارکوس ملدرو یک موش است 

مارکوس یک گوزن است

دست از نگاه کردن برداشت

هاها هاها بریم کتاب بعدی

لوتا پیترمن رتبه دوم کتاب بعد تام گیتس

یییح یییح یییح

بخند بخند 

اینم رتبه چهارم کتاب بعد خونه درختی

خب کاری ندارید

گودبای

لایک نکنی آدمیزاد نیستی

مگر اینکه مسدود باشی

پسندها (6)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 تیر 99 20:24
💙💙💙💚
یحیی
پاسخ
ممنون
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
29 تیر 99 16:06
چه کتاب های جالبی حتما می خرمشون و می خونم😊
یحیی
پاسخ
بخر و بخند
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
31 تیر 99 9:20
سلام با افتخار دنبال کردم
یحیی
پاسخ
سلام ممنون