یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

جادوی من

1399/5/2 11:21
نویسنده : یحیی
205 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه یک بطری دلستر را بدون زدن نصف کنیم؟

۱-چاقو را بردارید و نصف کنید بطری دلسترو 

۲-چسب نواری بردارید و فقط یک قسمت را سه چسب بزنید که تا شود

۳-دور جای بریده شده کاغذ بچسبانید و بگوئید از کاغذ نصف میکنم

۴-نه اینکه نزنید دست را تا نزدیکش ببرید وقتی کمی انگشت کوچیک بهش بخورد بطری از کاغذ نصف میشود

ها ها ها!

عاشق وقت هایی ام که کلکم درست جواب میدهد

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان آنیلمامان آنیل
7 مرداد 99 13:29
احسنت👌