یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 5 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

خوابم میاد

1399/3/26 10:49
نویسنده : یحیی
195 بازدید
اشتراک گذاری

خؤابم میاد

از اردیبهشت اینگونه ام بزار به حالت کاملا وضوح توضیح بدم

بهار:ساعت ۱۱ شب میخوابم ساعت ۱۰ بیدار میشم میشه یازده ساعت که یعنی دو ساعت و نیم بیشتر از زمان خواب هیچ صبح و ظهرم خوابم میاد

حالا پاییز:ساعت ساعت ۱۲ میخوابم ساعت ۶ صبح عین جغد بیدارم حتی اگر دوساعت و نیم کمتر بخوابم

وااااااای عجب چیزیه این خواب

چرا واقعا؟چرا واااااقعاااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من عاشق نقاشی ام و هر وقت حوصله م سر بره نقاشی میکنم قبل نوشتن این مطلب در وبلاگ(هر چند خوابم میاد)این قاشی هارو کردم

نکته:این نقاشی هارو از کتاب تام گیتس یاد گرفتم

هیولا های موج سوار

اینم نقاشی های قتطی پاطی

فعلا بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)