یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 5 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

سرآشپز خانه

1399/3/28 9:55
نویسنده : یحیی
100 بازدید
اشتراک گذاری

جایتان خالی چند وقتی اشست که سرآشپز خونهذ شدم و غذا هارو خودم درست میکنم مثل ناهار همین دیروز ظهر که گوجه با پلو داشتیم

جمعه هفته قبل شام جوجه داشتیم کرونا هم نگرفتیم چون انقدر گذاشتیم پخت(که من پختم)که مثل قند تو دهن آب میشد

اول برنجو پیمانه کردم هفت تا بعد سیزده لیوان آب و نمک و روغن و روی گاز گذاشتم و بپز .بپز مامانم گفت این محله حساس است و گذاشتم خودش انجام دهد

بعد با مامان مهین(ماد مادر بنده)پیاز خورد کردیم و توی ظرف ریختیم متاسفانه قبل رفتن به باغ جوجه هارا دیر بیرون گذاشتیم و الان کوه سفت بود

مامان مهین یه یه ربع بیست دیقیقه باهاش ور رفت تا خورد کرد بعد کار اصلی شروع شد باید مرغ میریختیم بعد پیاز بد نمک بعد زعفان و هم میزدیم و دوباره

ً.......

خب کار عالی پیشرفت و جوجه هارو سیخ کردیم و گذاشتیم رو منقل و باد زدیم تا پخت جایتان بدجوری خالی بود اینم جوجه کباب ما

 

پسندها (6)

نظرات (1)


28 خرداد 99 12:27
آفرین👏👏👏
به به😋😋😋
یحیی
پاسخ
ممنون