یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

حکمت خدا

1399/3/29 10:12
نویسنده : یحیی
173 بازدید
اشتراک گذاری

چرا به خدا شکایت میکنیم چرا فلان را آفریدی چرا بهمان رو آفریدی همشون خلقی از خدان خدا هم یه دلیلی میدانسته که آفریده

مگس همین پارازیت تابستونی انگل هارو میخوره

کرم خاکی همینی که میگیم به چه درد میخوره راه تنفس گلهاست 

(روزی حضرت موسی در راه یک کرم خاکی دید و به خدا گفت

خداوندا ناشکری نیست ولی این کرم به چه درد میخورد 

خدا گفت

شاید تو بار اولت باشد این را از من پرسیده ای اما این کرم بار ها ازم پرسیده خدایا این موسی به چه درد میخورد)

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)