یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

خرداد ماه زندئگی

1399/3/1 13:44
نویسنده : یحیی
217 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت هم هر طوری  بود تموم شد

اما رداد شروع شد

مدرسه ما دیگه رد دادنو جلو چشم خودمون اجرا میکنه

آقا رحیمی:چه ها سوال فارسی نویسید در بیت زیر چند آرایه وجود دارد

من هنوز آرایه هارو کامل یاد نگرفتم بنویسم چندتا آرایه و چه آرایه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانوم معنوی:بچه ها سوال علوم طویل ترین کرم انگل کدام است

کسرا ---------:عققققق

من:عققققق

سوال ریاضی بنویسید

3656986 تقسیم بر 26 چقدر است

من{تو دلم}:آقا من تسلیم

یعنی برادر آقا رحیمی که نوشت پنجشنبه تا دوشنبه تعطیل بال در آوردم

حاا بگید این شعر چند تا آرایه داره:

دست در دامن مولا زد در/که علی بگذر و از ما نگذر

 

 

 

 

 

 

 

 

جواب تلمیح اون یکی که مخالف داره و تشخیص

این آرایه هارو نمیتونم توضیح بدم ولی مفهومشو تو شعر میگم

تلمیح وقتیه که داستان قدیمی ای رو تو متن به کار ببری

مالف وقتیه که دوکلمه مخالف رو تو شعر ه کار ری{بگذر نگذر}

تشخیص تو قسمت دست در دامن مولا زد در در دست نداره

کف کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و معمای جدید

برادر میگوید که همان قدر که خواهر دارد برادر دارد

اما خواهر میگوید تعداد خواهر ها دو تا کمتر از برادر هاست

چند برادر و واهر وجود دارد؟

امیدوارم همیشه شاد و سرحال اشید 

فعلا گودبای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)