یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 3 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس8 سالگیت مبارک
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

قرنطینه زدم

1399/4/25 13:10
نویسنده : یحیی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من تکلیفم با خودم معلوم نیس میخوام برم میگن نرو نمیخوام برم دعوا میشه

اندر احوالات خودم:

کارت های شعبده بازی ام رو بردم پایین همراه یک کش و بچه ها رو بهت زده کردم

بفرمایید آموزش

1-طرف مقال کارت انتخاب میکند

2-شما بگذارید یک جایی که حواستان بهش باشد توی دسته کارت

3- بر بزنید ولی کنترل کارت از دستتان در نرود

4- یک کش بیارید و دسته را ببندید شل ببندید

از اوجایی که کارت هست کش رو پیچ بدید و 

6- طرف مقابل انگشتش را روی دته کارت میگذلرد و ...

کارت طرف مقابل شوت میشود

میتوانید قبل اینکه کش را ببیچانید چند حدس اشباه بزنید

بچه ها حیرتی من و نگاه میکردند

خب کلک دومی که اجرا کردم

دو کارت از روی دسته برداشتم و نشون دادم بعد گذاشتم رو دسته بعد کارت اولو نشون دادم و گفتم عوض شد

همون طور که قبلا گفته بودم

عاشق وقتیم که کلک آدم درست جواب میدهد

میخوم یه کتاب فوق خنده دار بگیرم که کلی باهاش بخندم

چی باهاش خیلی خندییدید مال هوپا اشه

کارت اونو که دارم با بچه ها کلی بازی کردیم

نمیدونم چرا برای دو تا ده نفره ولی

ما...

ما...

ما...

بیلبلقلقفغفغقغغ3

24 نفره بازی کردیم

یا  خودم

کیف داد ها

کا رت ممنوع انداختم سروش پررویه رو ممنوعیدم

بعد برگردان جهت انداختم جهت عوض شد دوباره خودم بازی کردم

خدایی کارت وحشی 4 کارت خیلی بدردخوره

با اینکه تو بازی یکی وجود داره

به من یه بار سه دو کارت و چهار کارت افتاد هی به سروش گفتم بردار بردار کارتاش شد 25تا

اول بازی با 5 شروع میکنیم و باید کارتای همه تموم شه

یعنی کیف کردما

یه منظره الکی

خب دیگه مزاحم نمیشم

گودبای

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)