یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

بهار رمضان

1399/2/6 12:01
نویسنده : یحیی
48 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

رمضان حالا نمیدونم اشتباه کردم یا نه 1442 قمری مبارک

آهنگ رسیدن ماه رمضون:دیری دیریدی دیری دیریدی دیری دیری دین

خب به سن تکلیف نرسیده میخواستم روزه بگیرم نشد مامانم سحری بیدارم نکرد

ولی حتما  فردارو میگیرم

الان در حال حاضر دو تا رمان مینویسم

اولیش کتاب داستان های من و آدم فضایی ام کتاب 13 از 15

و دومی کتاب به یک عدد جیمز باند نیازمندیم

دوتاش قشنگه

بعد کرونا ایشاالله میبرم نشر

اولین کتابامو چاپ میکنم

الان داداشم تازه از خواب بیدار شده منم هم هم زمان تایپ میکنم هم ورزش میکنم

یه شعر کرونایی سرودم عالی

سه ساعت دستاتو بشور/بیرون نیا پیش من نیا/دست به من نزن/آی دست به من نزن وای/

آی خونه دار آی بچه دار/کرونا آمد زود/میکنیمش نابود/به شرط اونکه دستو بشوریم بیرون نریم/

هستش خطرناک مردم بیباک/آی بچه دار/ تو نرو سفر نکن تو نکن خطر /چون هستش خطر ناک مردم بیباک/

خو بود توصیه های بهداشتیه

خب تا پست بعدی بای شاید هم ادامه پارت اول من و آدم فضایی ام رو بزارم گودبای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)