یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 8 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

معما داریم معما

1399/2/27 12:48
نویسنده : یحیی
409 بازدید
اشتراک گذاری

ببینید میتوانید فقط با یکبار خواندن این معما جواب سوال را دهید

اگر توانید پاسخ دهید آی کیو شما بالای 145 است

و اما معما:

هفت برادر در یک    جزیره زندگی میکنند

برادر اول مشغول شنا در اقیانوس

برادر دوم مشغول درست کردن کباب

برادر سوم مشغول حل کردن پازل

برادر چهارم در حال بازی تنیس

برادر پنجم در حال شکستن چوب

و برادر ششم در حال درست کردن آتش است

برادر هفتم مشغول چه کاریست؟

گودبای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


27 اردیبهشت 99 13:48
در حال بازی تنیس
یحیی
پاسخ
اگر با یک بار جواب دادن گفتی درسته😉🙂
مامان یل تامامان یل تا
29 اردیبهشت 99 17:57
برادر چهارم در حال بازی کردن تنیس است😉
یحیی
پاسخ
خیلی وقته جوابشو گفتم با یکبار خوندن گفتی؟