یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

این روزای مزخرف{نه چندان}

1399/2/27 12:37
نویسنده : یحیی
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیدوارم همیشه وب باشید 

با اینکه این روزا میتونم خوش بگذرونم یک ریزه مزخرفم هست چون:پارسال این موقع سیلی از بچه ها پایین بود و همه تو دل هم بازی میکردیم

الان شدیم 19 ضلعی که طول هر ضلع آن 2 متر است

یعنی خدایی اینو منم درک نمیکنم

🙂ولی خوشحالم چون بلاخره میتونم رم با سپهر بازی کنم

سپهر همان دوست باغمان است

قبلا مامانم میگفت مبتلا زیاده نمیشه

دیروز بلاخره رفتم{با ماسک و دستکش}

سپهر هم یک خورده دودلی داشت

برم نرم برم نرم برم نرم

آرشم اومد

تبلتو آوردم ارباب جنگو که بهش نشون دادمکف کرد

گفت حتماااااااااااااااااااااا نصبش میکنم

یه ازی ام به ام معرفی کرد کلاچ

اگه واستید بریزیدش فقط خواهشا اول ازی پیکان نگیرید چون:

1-تند چپ میکنه و برای اینکه بری مسابقه پلیس شرکت کنی اصلا و ابدا به درد نمی وره

2-انقدر سرعتش کمه خوابت میگیره

3-اصلا درست نمیپیچه

به جاش پرایدو بگیرید لااقل از این دوتا بهتره

بعد کلی تبلت بازی

رام و دیس آوردم بازی کنیم

خیلی از بازیه خوشش آمد

با اینکه همه دست هارو من بردم همش هم 7 تا گوسفند جمع کردم

انقدر همو ندیده بودیم دوتامان از سرما میلرزیدیم هیچ کس حاضر نبودلباس گرم بپوشد

آخرش دیدم سپهر دندونک میزنه راضیش کردم که بره لباس بپوشه

من که دیگه مدرسه برای رفع اشکال و فلان و فلان نمیرم

از 25 اردیبهش تا 31 ام شهریور تعطیاته

مدرسه ما هم که کلا رو در بایستی داره

به جایی این که بگه {نیاید}

میگه:

1-اگر کوچک ترین بیماری زمینه ای دارید نیاید

2- اگر سرما خورده اید نیاید

3-اگر فکر کردید برای تفریح آمده اید نیاید

خب بگوئید از اول نیایید دیگر

هوا اینجا به شدت گرم است به طوری که حس گرما زدگی میکنم

با اینکه فقط عرق کرده ام

بابایمان قرار ذخایر جنگی خانه مان را با گوجه سبز پر کند به به

دیگر بیشتر از این صحبت نکنم

امیدوارم هر جای ایران هستید شاد باشید

با چسباندن حروف اول کلمه ها رمز را بفهمید:

کاوشگر

رفتگر

ونک

نردبان

آوینا

بند بندی

رنج

ورزش

ازنا

زنبور

آردین

یاسوج 

نجمه

جمکران

اشکنه

رمزو فهمیدید؟جواب فردا یا در پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)