یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 15 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

شب قدر دیشب

1399/2/26 11:10
نویسنده : یحیی
275 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب قدر خانگی با مامانم گرفتیم یلی خوش گذشت

رکورد بیداری منم شکسته شد{یادتونه گفتم ساعت 1:30 الی2:05 می خوام امشب 2:28 دقیقه وامان برد

بابام نتونست بیاد احیاء آخه مدیر شرکت عمرانیه خب بنده دا خسته میشه

من اولش مامانم کار داشت یه دور جوشن کبیر رو از شبکه 5 گوش کردم

ولی بعدش مامانم کارش تمام شد گفت بزن شبکه 2 قم رو نشون میده

منم  زدم خیلی  قشنگ بود

البته ما پارسال یه بار رفتیم قم

اینو قبول دارید که اگر از نزدیک حرم حضرت معصومه را ببینی یه چیز دیگس

از تو تلویزیون به قشنگیه اینکه از نزدیک ببینی نیستچ

حیف کرونا اومد تعطیل شد

اول مامانم زیارت عاشورا خوند

بعد حدیث کسا

واب به چشممون نمیومد{ببشید دکمه خ کامپیوترمون ایراد داره حرفی جا افتاد اون حرف خ است}

مامان که شروع کرد به جوشن وندن من و مامانم دوتایی گریه کردیم

مامانم یه ورده صلوات داشت شب قدر گفتم اونو من بفرستم

بعدش یه کاری رای مامانم پیش اومد گفتم بیام حدیث کسا رو منم بخونم

بعدش من و مامانم قرآن به سر انجام دادیم

دعای قبلشو خوندیم و بعدش دعای:ده مرتبه بمحمد ده مرته بعلی ده مرتبه بالحسن ده مرتبه بالحسین...همینجوری

بعدش یه دعای توسل کوچیکی هست اونو خوندیم

بعدش که رفتم کارای وابو انجام بدم مامانم یه دعا دیگه خوند:دعای استخاره یا استخاذه

نمی دونم کدوم بود

اومیدوارم هر جایی که از ایران هستید شاد باشید

تا خاطره ای دیگر بدرود

این گل زیبا تقدیم به شما

گودبای

پسندها (3)

نظرات (2)


26 اردیبهشت 99 11:20
پسرم قبول باشه،برای ما دعا کردی؟ ما به واسطه دو قلو ها نتونستیم احیا بگیریم! دو قلو ها را هم دعا کن!
یحیی
پاسخ
بله آقا آرش برای شما و آوینا و دوقلو ها مه دعا کردیم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اردیبهشت 99 13:39
من فکر کنم تو کل ایران تو نخوابیدن رکورد زدم😆..‌.یه بار ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح خوابیدم خیلی هم سرحال بودم😁
یحیی
پاسخ
آقا من تسلیم