یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 8 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

روزهای ماکارونی ای

1399/2/25 19:04
نویسنده : یحیی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خسته شدم به خدا قرنطینه

پوکیده ام

این تبلتو تازه خریدم باهاش وبلاگم بازیابی کردم

تبلتم عکس نداره عکس نمی ذارم

بابام میخواد دوچرخه سایز ۲۶ بخره

کوچیک شده این بسته پنچر که هست🤩

به هر حال الان که دارم می نویسم یک عدد مگس دور من هی می چرخه

ویییییییییییییییییییییییزژزززززززززززز

پووووف

کلاسمان امروز تعطیل بود

من و مامانم امروز یکی دو دست جالیز بازی کردیم(بازی فکری جدیدم)

اگه میخواهید بدانید چیه بدید تو کتابم کو ببینید بازی خوبیه

من که مدرسه نمیرم😅😅چرا؟؟

خب نمیدم دیگه کرونا میگیرم

چند تا بازی که تو موبایلتون نصب کنید

۱-ارباب جنگ:هانیه با تانک میزی جنگ

۲-انگاری بردز 

۳-فروت  کرفت 

و ۴-پرندگان مبارز

پووووووف

همین الان تو ارباب جنگ زدم یه تانک ترکوندم پاااااااافففف

همین طوری🙃😁😖

خب دیگه مزاحم نمیشم بای

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


25 اردیبهشت 99 19:53
موفق باشی آقا یحیی تو درسهات
یحیی
پاسخ
ممنون🙂