یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 15 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

بازی فکری جدید

1399/2/27 23:32
نویسنده : یحیی
194 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا را ببین 

یوهووووووووووو

بازی فکری جدید خریدم

اسم بازیش کاپوچینو هست

باحال ترین بازی هیجان دار دنیا 

پیشنهاد میکنم بخریدش

خیلی باحاله

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


27 اردیبهشت 99 23:34
مبارکتون باشه آقا یحیی بازیش چطوره؟
یحیی
پاسخ
خوبه خیلی عالیه خیلی هیجانی برای هفت سال به بالاِئه {مناسب دوقلو هاِیه}روی یه کارتی یه عکسه که با رنگای متلف چیده شده باید همون عکسو با لیوان{کاپوچین ها}بسازی...
بهتره اگر خواستی رای دوقلو ها بخری ابتدا با کارت های زرد{ساده}بازی کنید