یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

کاپوچین باز

1399/2/28 12:38
نویسنده : یحیی
216 بازدید
اشتراک گذاری

تازه درک کردم که بازی کاپوچین به همین را حتی ها هم نیست

مثلا تصویر داده گرگ سبز و خروس قرمز و کلاغ سیاه و سگ آبی از هم آویزانند جوجه زرد نگاهشون میکنه

تازه زدن رو زنگم راحت نیس 

با دوستم یه بار بازی کردم یه سال پیش{کاپوچین رو داشت}هی میزد رو زنگ خودش میکوبید رو زنگ

از صدای جیغ داداشمم بیشتره

ولی عاشق صدای زنگشم

کرنومتر دارم یه دسته کارتو انتخاب کردم شروع کردم چیدن سر 3:59 ثانیه

1 ثانیه به 4

این روزا آهنگ نگارم و ماه و ماهی حجت اشرف زاده رو گوش میکنم صداش عالیه

تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی{این ماهی اولی معنی ماه هستی میده}

اندوه بزرگیست زمانی که نباشی

آه از نفس پاک تو و صبح نیشابور

در چشم تو و چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی

پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر ار 

فیروزه و الماس به آفاق بپاشی

هرگز به تو دستم مرسد ماه بلندم{مرسد=نرسد}

اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی....

و ادامه آهنگ

خیلی قشنگه

اگه به عنوان دقت کنی نوشتم کاپوچین باز

خب چون تو کاپوچین ماهرم

من به مامانم 25-23 بردم

بیخودی نذاشتم کاپوچین باز

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آخه درس خواندن تو مدرسه تیزهوشان هم مکافاتیه

سوال اینه اختلاف دو زاویه مکمل 46 درجه است دو زاویه را حساب کنید 

یا مثلا مجموع زوایای داخلی یک 24 ضلعی را حساب کنید

این سوالو آقا دیروز داد پوکیدم این طوری

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

این طوری

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دیشب با بازی فکری کفشم گرفتم

کفشم دیگه خدایی رد داده بود

پاهام به خاطر کفشه رد داد

منم به اطر درد پا رد دادم

دیگه گفتم بسه رد دادن

چند بار ردد بدیم

بریم یه کفش جدید بخریم این مبحث:

من رد دادم تو رد دادی او رد داده

ما رد دادیم شما رد دادید ایشان رد داده

را بس کنیم

الان اینجا کنار پنجره است و آرام میگذرد

آرامش اینطوری رو خیلی دوست دارم

فعلا گودبای

این{قافله}عمر عجب میگذرد/این {قرنطینه ما}عجب میگذرد

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


28 اردیبهشت 99 13:31
خوش باشی☺
یحیی
پاسخ
ممنون لیلا خانوم

28 اردیبهشت 99 17:27
نیلا هستم نه لیلا😊
یحیی
پاسخ
ببخشید دستم خورده اشتباه نوشتم🤭😅