یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

نامه ای برای گیلاس

1399/2/28 21:26
نویسنده : یحیی
195 بازدید
اشتراک گذاری

این عنوان اسم بازی آی که احسان آورد پائین بازی کنیم

خیلی باحال بود 

حالا نمیدونم داریدش یا نه

ولی باحال بود

به بچه ها گفتم منم کاپوچینو میارم

خیلی باحاله

نامه ای برای گیلاس هم باحال بود ها

کلا یک کارت داشتی نباید لو می دادی

من بار اول زن همسایه بهم افتاد

زن همسایه خاصیتش اینه کارت یک نفرو ببینی

بعدش که کارت برداشتم راننده تاکسی بهم افتاد(شانس ما)

البته اونم خاصیت باحالی داره

کارت یه نفرو حدس میزنی اگ درست باشه میده بیرون

اگر نه که هیچی

یکی از بچه ها عمه داشت

خاصیت عمه اینه که کارتت یه نفرو ببینی اگه عدد کارتش از تو کمتر بود اون اون میده بیرون

اگه نه که مخلصیم خودمون می ریم بیرون

اگه برابر بود که هیچی

یه نفر واای یه نفر گیلاس برداشت

هیچکس نفهمید

من از قیافه فهمیدم

بعد زن همسایه رو دادم کارتش دیدم که درسته

بعد قصاب بهم افتاد(خاصیت قصاب اینه که یه نفرو انتخاب میکنی کارشو بسوزونه و کارت دیگه ای برداره)گیلاسها سوزوندم

گیلاس بسوزد اون کسی که سوزانده باخته

🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😀😀😀😀😅😅😅😅😊😊😉😊😣😣😣🙄🙄🙄

در دور بعد راننده بهم افتاد  ماهان گفت میدونم چی داری گیلاس چون رنگ کارتت سبزه

روده بر شدم از خنده

بیخودی کارتو جهش میدن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اگه برنده مشخص نشه و کارتا تموم شه کسی برنده س که کارتش بیشتر باشه عددش 

من و سروش مساوی شدیم کارتا رو برگرداندیم من گیلاس داشتم

چرا خودم نفهمیدم؟؟😅😅😅😅😊😊😊

دیگر مزاحم نمیشم تا بعد بدرود

این عکسه تانکمه تو ارباب جنگ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)