یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

این روزهای طلایی

1399/2/29 12:21
نویسنده : یحیی
140 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها آرام میگذرد

خوشحالم با طعم زندگی

رداد داره شروع میشه و ما هم به دوچرخه مان میرسیم

دیگر دارد گرم میشو و مادرم میخواهد اجازه دهد شب در بالکنمان بخوابم

جای ا صفاییه

الا دارم یک طالی بسیار آبدار میخورم{دلتون نخواد}

میگم آبدار یعنی آبدار ها

چاقو رو که زدیم توش آب طالی 

فواره زد

برخلاف تمام کسانی که حوصله شان سر رفته من سرم گرم است بیشتر به اطر:

1-کاپوچین

2-کتاب

3-بازی با دوستام

4-اغمون

5-وبلاگم

6-تبلتم

اینا دلایلش بود

میگم کتابم نه کتاب معمولی ها

تام گیتس

بهترین کتاب سال 2012 2013

-----------------------------------------------------------------------------

هوای اراک طوری گرمه که:

شب رکابی میپوشم گرما زده میشم

دایی خودت حساب کن

نمیدونم بین نی نی وبلاگی ها تولدش که تو خرداده

ولی نیلا 10 روز دیگه اگه اشتاه نکنم تولدشه

تولدش مارک

---------------------------------------------------------------------------------------

معمایی که الان دارم بهش فکر میکنم:

1=101-102

حالا باید یک عددو حرکت داد تا معادله درست بشه 101 تغییر نکنه

جوابشو میدونید؟؟؟؟؟؟

جوابشو آخر متن میگم

الان آخر متنه

دو باید یه خورده بره بالا تا بشه توان

1=10 به توان دو-101

حظ کردید

تا عد بدرود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)