یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 5 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

دردودل های خرداد ماهی{صحبتی کوتاه آخر اردیبهشتی}

1399/2/30 12:07
نویسنده : یحیی
71 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را شکر که خوشحالم

و ازت میخوام که بقیه شاد باشن

خدایا شک رت که خوشبختم 

و ازت خوشبتی هموطنانم و را آرزو دارم🙂🙂

خدا شکر که سلامتم

و ازت سلامتی هموطنانم را آرزو دارم

خدایا شکرت که موفقم

و ازت موفقیت هموطنانم را آرزو دارم

خدایا شکر که آرامش دارم

و ازت آرامش هموطنانم را آرزو دار م

------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام

لاخره این اردیبهشت با اتفاق های قشنگش تموم شد

نمیدونم خوشحالید یا نه

ولی من خوشحالم چون زندگی میکنم

دنیا دو روزه

بیاید زندگی کنیم

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 اردیبهشت 99 5:29
سلام یحیی گلی اومدم به وب قشنگت سر زدم👍😍
ببخشید عزیز سرم شلوغه زیاد فرصت نمی کنم به وبلاگ همه سربزنم...نگران نباشید سر فرصت به همتون یکی یکی سر میزنم و کامنت میدم❤
یحیی
پاسخ
باشه اشکال نداره🙂🙂