یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 15 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

سلامی به رنگ 8 اردیبهشت

1399/2/7 10:58
نویسنده : یحیی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت روزه داران عزیز قبلش بگم بدبختی ما هم شروع شد مشق مشق مشق مشق مشقق مشق مشق کلا مشقققققققققققققق

معلمامون دارن هی مشق میریزن مشق مشق مشق

امروز بلاخره روزه گرفتم البته سحریم صبحونه بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


10 اردیبهشت 99 13:21
من بیکار نیستم به تو کامنت الکی بدم!
تازه من اصلا از فحش دادن خوشم نمیاد،حرف زدن وحل مشکل بهتره.
تهمت نزن !!من اصلا ذاتم توی  اینجورکارا نیست!!
یحیی
پاسخ
منم نگفتم تویی که کسی که کامنتو گذاشته بود بدون نام بود تازه منم که گفتم بشیدمش