یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

خبرررای خووووب

1399/3/6 12:43
نویسنده : یحیی
202 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حوصله م تو قرنطینه بدجوری سر میرفت بابام گفت{اینطوری نمیشه چرا هی داره حوصله ت سر میره}؟؟؟

منم زدم به هدف و گفتم{چون کتابام تکرارین}ب راسته دیگه آخرین کتابو تولدم هدیه گرفتم 21 بهمن پارسال

بابام گفت{کتاب خور خان{این لقب منه که کتا دار کتاب ونه بهم میگفت چون خیلی کتاب میخواندم}تا دو تا کتاب میتونی بگیری ولی دفعه آخرت باشه میگی حوصله م سر رفت در ضمن این ماه زیاد خرید زیادی کردی{بابا این ماه که تازه اومده؟؟؟؟؟؟}تا سه هفته هیچی نمیخرم حالا چه کتابی میخوای منم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم تام گیتس 15 و 14 هو هو

الان هم خریدم دو تاشو منتها نمیتونم عکساشو بزارم چون دارم با کامپیوترمون تایپ میکنم دفعه بعد میزارم

در ضمن وبم یکماهه شد هورررا

تا خبر های خوش بعدی گودبای

پسندها (4)

نظرات (1)


6 خرداد 99 22:20
خوش باشی😃
یحیی
پاسخ
خوش هستم