یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

رمان جدید:دوست های سر و ته من

1399/3/12 13:15
نویسنده : یحیی
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینروز ها درگیر نوشتن یک کتا دناله دار جدیدم

به نام دوست های سر و ته من  راجع به زندگی سامان است که با دوست هایش کلی دسسته گل ه ـآب میدهند

دسته گل هایی که نمیشود جمعشان کرد

ولی بلاخره میتونن از پس خودشون بر بیان و اوضاع رو جمع کنن

                                                                    ه نام غفور

                                                             مقدمه دوست های سرو ته من

                                                                نویسنده و تصویرگر:امیرحسین{یحیی}

سلام علیک نام من سامان است و آمده ام که هر اتفاقی افتاده است رو بنویسم این دفتر خاطرات مخلوطی از ماجرای من و دوستام است  تا دردسر و جمع کردن دردسر و الفرار

دوست های من انگشت شمار نیستند{حتی اگر از چند نفر انگشت اضافه قرض کنید}ماجراهای ما ته ندارد

این اسامی چند دوست من است{بعضی ها ارای خصوصیت ویژه ای هستند که نوشتم}

ایلیا

پدرام

رحیم{اول و آخر هر دردسر}

اسماعیل

محمد

هامون{از همه نظر شبیه همیم و همیشه با هم موافقیم}

ساعد{فوتبالش عالی است}

کاظم{کوته فکر فحش نمیدهم انقدر فکر میکند که فکرش ته ندارد}

امیرمهدی{پارازیت}

حسام

متین

فرهام{همیشه خدا فکر میکند رئیس است}

و امیرحسین

اینها یک صدم دوست های من هستند

دوست ای من خیلی ان خیلی

اوه اوه اول مهر دارد نزدیک میشود و پایان تعطیلات

من از آنهایی هستم که از اول مهر منتظر اخر خردادن🙂

من بروم از تعطیلاتم به نکویی استفاده کنم

                                                                  فعلا همین                  سامان

خب این بود مقدمه داستان من نظرتون رو راجع بهش بهم بگید

فصل 1 با نام {دوباره نه رحیم} در دست احداث است

خب فعلا بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


14 خرداد 99 16:09
😂😂😂چه دوستایی😂😂😂
خیلی جاها غلط املایی داشتی و من بعضی جاها رو نفهمیدم چی گفتی😯😯😯📝📝📝
ولی امیدوارم همیشه خرابکاری هاتون جمع شه😂😂😂😊😊😊
به وب ما هم سر بزنید😉😉😉
یحیی
پاسخ
دوستای من نیست
چشم سر میزنم
کامپیوتر بعضی دکمه هارو  کلیک نمیکنه

15 خرداد 99 12:57
آها😉😉😉
یحیی
پاسخ
کتابه این