یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

عد این چند روز

1399/3/11 11:24
نویسنده : یحیی
169 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه پست نذاشتم و دلیلش اینه که خیلی سرم شلوغه

یه جور عجیبی

امیرعباسو توی واتساپ  پیدا کردم هی داریم با هم حرف میزنیم

ولی هیچوقت برایش ننوشته م دم تنگ شده چرا؟؟؟؟؟

چون همسایه دو طبقه بالایمان هست هر روز هم همو میینیم

میخوام کلک قهوه خوری رو به بقیه بزنم

اگر نمیدانید اینطوریه

1-اول یه مقوای قهوه ای ردارید و اندازه دهانه لیوانی که انتخاب کردید از مقوا ببرید مقوا را در وسط لیوان قرار دهید

2-حالا تا جایی که لیوان پر شود قهوه یا نوشابه بریزید

3-حواستان باشد لیوانتان کاغذی باشد تا طرف مقابل نبیند یک سطح از لیوان الیه

4- حالا به طرف مقال خوب لیوان را نشان دهید

5-حالا دستان را به طوری که 4 انگشت روی لیوان اشد و شصتتان داخل لیوان بگیرید و بگوییید شصتم قهوه میخورد

و حالا... با شصتتان مقوا را به ته هل بدهید و طرف مقابلتان نشان بدهید🙂

عاشق وقت هایی ام که کلک آدم قشنگ و حسابی جواب میدهد

رضا خیلی دوست دارد سوار دوچرخه من شود منتها یک مشکلی این وسط برای من پیش می آید

رضا بلد است درست و حسابی از دوچرخه بیافتد که یعنی خلاص

بنابراین منم به او دوچرخه نمیدهم

فعلا خداحافظ تا عد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


11 خرداد 99 11:54
عجب کار خفنی !!!😍
یحیی
پاسخ
یه خورده تمرین کن اجرا کن همه انگشت به دهن بمونن