یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

این روزام....

1399/3/17 13:02
نویسنده : یحیی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما دیگه برنامه خروج قرنطینه ای ریختیم

نه اینکه بریم پارکا فقط یه خورده کمتر رعایت می کنیم نیم درصد کمتر ههههه

موسیقی خونگی کی بلده{من}

1-چهار دبه ماست خالی به صورت برعکس و دو قابلمه کنارش بگذارید

مرحه دیگه نمیخواد با دو تا چوب آنگ بزنید

جایزهی کارنامه قشنگه ام که همش خیلی خوبه جایزه توراهه

بازی فکری دژ

بازیگر هفت اقلیم باش

البته شاید هم گیرم نیادها

کار و بار و استوژیت و جالیز و بومزی و پاتک و نیکماک هم باحالن

ببینیم کدومو باید بخریم

اگه دژ داشت انتخابم دژه

اگه نداشت دوباره ند و بساط داریم

چون من اصلا تصمیم گیریم خوب نیست و 2 ساعت طول میکشه

البته میگن آدمایی مثل من اکثرا تصمیماتشون درسته

عباس یه گروه درست کرده

بچه هشتادی ها

بعضی از همکلاسیهای اولم و بچه های بلوک توشن

ترفند پیشگویی یک جمع 4 رقمی

1- طرف مقابل یک عدد از 1000-8999 انخاب میکند

2- سپس شما تکه کاغذی میکنید و پیشگویی میکنید بدین شکل که:اگر مثلا عدد 5689 انتخاب شده است شما عدد 2 را نویسید سپس از کل عدد 2 تا کم کنید و جلوی دو بنویسید در اینجا میشود 25687

3-از طرف مقابل بخواهید عدد دیگری در همان محدوده انتخاب کند مثلا 2384

4-هر عددی طرف مقابل گفت شما بایداز 9999 کم کنید یا راحت تر اعدادی بنویسید که جمعشان بشود 9999 مثلا اگر 2384 را انتخاب کرده شما عدد 7615 بنویسید که جمع دو عدد 9999 است

5-دوباره همین کار را انجام دهید یعنی طرف مقابل عدد بگوید و شما عدد بگویید

6-اعداد را درست جمع کنید تا بشود همان چیزی که پیش بینی کرده اید خیلی راحت

فعلا خداحافظ

پسندها (2)

نظرات (0)