یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 10 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

بازی فکریم

1399/3/21 12:38
نویسنده : یحیی
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بلاخره بازی فکری هم خریدم

پی شوم

خیلی باحاله با بچه ها هر وز پایین بازی میکنیم 8 نفره

خیلی راحته یکی میشه داور یه جمله از کارتای سیاه رو میخونه

با خرید یک عدد ......... دو عدد ................. رایگان دریافت کنید

بعد همه بازیکنا هفت تا کارت تو دستشون دارن دو تا کارت برای اینجا پیشنهاد میدهند همه که پیشنهاد دادند داور با جمله میخونه:

با رید یک عدد برج میلاد دو عدد لباس پادشاه هدیه بگیرید

با خرید یک عدد دختر همسایه دو عدد درد بی درمون هدیه بگیرید{تو بازی من این جمله رو ساختم}

با خرید یک عدد سمبوسه دو عدد میکروب کزاز هدیه بگیرید

بعدش داور یک کارتو برای مثال انتخاب میکنه و میگه این از همه قشنگتر بود مثلا کارت دختر همسایه و درد بی درمون

بعد اون بازیکن خودشو معرفی میکنه و کارتو میگیره و کارت بعدی رو میشه

ایراد از فرستنده است لطفا به ................. خود دست نزنید

ایراد از فرستنده است لطفا به نون شب خود دست نزنید

ایراد از فرستنده است لطفا به سفیر کبیر نیجریه خود دست نزنید

ایراد از فرستنده است لطفا به فیس بوک خود دست نزنید

با کدوم بیشتر خندیدید؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


21 خرداد 99 22:23
یحیی بازیش چطوریه؟ 
خوبه؟ 
تو خودت دوستش داشتی؟ 
از کجا خریدی؟ 
یحیی
پاسخ
دوستش داشتم؟عاشق بازیه شدم
بازیش حرف نداره
تو کتابم کو سفارش دادم