یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 10 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

نظر سنجی میوه ای

1399/3/23 10:14
نویسنده : یحیی
174 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دو تا سوال راجع به میوه ها آوردم

سوال یک-تو هر فصل دو تا میوه مورد علاقه تون چیه

بهار هندوانه و خربزه

تابستان فقط گیلاس و آلبالو

پائیز خرمالو و نارنگی 

زمستان پرتقال و نارنگی و کیوی

سوال۲۱در حال حاضر سه میوه مورد علاقه تون چیه؟ 

مال من

هر کی خوند جواب بده

۱-گیلاس 

۲-گوجه سبز

۳-

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)


23 خرداد 99 12:09
کلییی میوه دیگه هم هست هااا😐😐😐
یا اینکه تو سوال یک خودت جواب ها رو از طرف خودت نوشتی؟!؟!؟
 
یحیی
پاسخ
از طرف خودم نوشتم😇

23 خرداد 99 12:12
جواب سوال دو :
۱_گوجه باغی
۲_گیلاس یا همون آلبالو
۳_همه میوه ها😀

کاشکی مینوشتی ده تا میوه مورد علاقتون😂😂😂
یحیی
پاسخ
عجب شکمویی😂

24 خرداد 99 0:30
خب پس حالا که از نظر خودت نوشتی ، من میگم😀
بهار : همه میوه های بهاری_همه میوه های بهاری
تابستون: همه میوه های تابستونی_همه میوه های تابستونی
پاییز : همه میوه های پاییزی_همه میوه های پاییزی
زمستون : همه میوه های زمستونی_همه میوه های زمستون
😂😂😂😂😂😂😂😂😂خب واقعا همینجوریه😂😂😂
یحیی
پاسخ
😂😂😂😂😂😂😂😂