یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

نظرسنجی تابستانه

1399/4/2 10:11
نویسنده : یحیی
188 بازدید
اشتراک گذاری

خب جواب نظر سنجی ۱ شد کتاب ۲ نفر

و اما نظر سنجی بعدی

۱-نامتون چیه و چه نامیو بیشتر از اسمت دوست داری

امیرحسین هستم یحیی 

۲-بین این میوه ها کدومو بیشتر دوست داری

هندوانه سیب آناناس گوجه سبز زردآلو گیلاس خربزه توت فرنگی توت سفید

خودم آناناس

۳-اگه یه روز همه چی دست تو بود چیکار میکردی سه کار

یه خرگوش برا خودم ،یاد بدم 

کلی پول چاپ میکردم و بین خودمون تقسیم میکردم و آمریکا رو میشوندم سر جاش

۴-چه قدرتی دلت میخواست

نامرئی بودن

۵-کدوم دوستت شدیدا رو اعصابته 

سروش شدیدا

۶-کدوم دوستت باهات صمیمی تره

هیچکس به گرد سپنتا نمیرسه

۷-کدوم شهر ایرانو خیلی دوست داری

فقط مشهد 

و ۸-کدوم ماشینو از همه بیشتر دوست دارید

سمند دنا لامبورگینی

جواب بدید بفرستید فعلا

پسندها (2)

نظرات (2)


2 تیر 99 12:37
۱-نامتون چیه و چه نامیو بیشتر از اسمت دوست داری؟
آناهل هستم ، اسم خارجی باشه یا ایرانی؟؟؟همه اسم های خارجی رو دوس دارم ، ایرانی هم...اممم...نمیدونم...شاید.....نمیدونم😂 
۲-بین این میوه ها کدومو بیشتر دوست داری؟
هندوانه_ سیب_ آناناس_ گوجه سبز_ زردآلو _گیلاس_ خربزه_ توت فرنگی_ توت سفید.
گوجه سبز(گوجه باغی)
۳-اگه یه روز همه چی دست تو بود چیکار میکردی سه کار
بیش از صد تا کار هست که میخوام بکنم😐
۴-چه قدرتی دلت میخواست
همه قدرت ها😄...ذهن خوانی
۵-کدوم دوستت شدیدا رو اعصابته؟
ریحانه😤😣😣😣😣😤😤😤😤
۶-کدوم دوستت باهات صمیمی تره
هیچکی
۷-کدوم شهر ایرانو خیلی دوست داری
شیراز
و ۸-کدوم ماشینو از همه بیشتر دوست دارید
لیموزین
یحیی
پاسخ
دمت گرم

2 تیر 99 13:27
👍👍😎😎
یحیی
پاسخ
🙂