یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

دیگه دیگه ها

1399/4/6 10:55
نویسنده : یحیی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره من برگشتم سرشار از عرق خیلیییییی هوا گرمه و من هم از آدمهایی ام که شدیییییید گرمایی ام

این روز ها هیچ اتفاق جالبی رخ نداده جز خرید خانه درختی

که کلی هم باهاش خندیدم

اندی و تری پلیس داستان گذاشت دنبالشون

اونا رفتن تا خودشون رو نجات بدن ولی افتادن زندان تا که تری یه نقطه بزرگ کشید و فرار کردن

رفتن و خوردن به پیتر خرگوشه و مک خرگوش گیر

بعد هم خوردن به لکه کلاه به سر که همه جا رو لکه ای کرد

و اژدهای دسته بندی

وااااااااااااای یکی باد بزن بیاره

پختم آب پزم

خبرهای خوب 

امروز جخت خوابم نمیاد

خبرهای بد 

گرمممممممممممممممپپه یکی به آفتاب بگه شعله شو خاموش کنه

اینم منو داداشم

من نیافتادیم چون لحظه عکس گرفت سمت خودش کلا من افتادم بیرون😂

 

 

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


6 تیر 99 11:30
خانه درختی 117 طبقه اسمشم که میاد خندم میگیره🤣خیییییییییییییللللللللیییییییییییی خنده داره 🤣🤣🤣🤣
​​​​​​
یحیی
پاسخ
خیییییییییییییییییلی خنده داره مخصوصا اون قسمت حفر میکند حفر میمند حفر میکند تازه نوک انگشت میره توش
مطمینی تری و جیل ریاضی بلدن؟ میلیون میلیون سال نمیشه میلیارد سال ها

7 تیر 99 15:14
نه اندی بلده نه تری نه جیل همشون یه پا خُلن😂😂
فقط یه سوال میمونه اونم اینه که چطوری یه نقطه میتونه بزرگ و عمیق بشه؟😐
یحیی
پاسخ
نه واقعا چه جوری اصلا چه جوری سوراخ واقعی میشن
ولی داستان نقطه ای تری خیلی مسخره بود