یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

سلامی هشت تیری

1399/4/8 9:34
نویسنده : یحیی
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینی کهح این بالا میبینین نوشته هشت تیری یه تفنگ جدید هست که فقط هشتم تیر میاد پس هشت تیری نخونیدش

دارم الان یه آهنگ زیابا که نمیدونم شنیدیدش یا نه گوش میکنم صداش کمه چون من سحرخیزم تا کامروا باشم

از راغبه با نام پیچک

من از اون آدمایی ام که رپ گوش نمیکنم

خدایی رپ چیشیه

نه قافیه داره نه معنی داره نه اصلا هر چیز دیگه ای یه مشت چرنده ریختن تو آهنگ

میخوام تو اون وبلاگم کاردستی خونه آموزش یه قایق بزارم

نمیدونم چجوری با تصویر بزارم

چون یه تا آخرش داره که نمیدونم چجوری بزارمش😣😤

عوضش شاید یه بازی اختراعی به نام کلمه یاب بهتون یاد بدم میخواید آموزش ببینیبد برید تو اون وبلاگ

این روز ها کشف کردم که با الفبای رمزی خیلی بیشتر از اونی میخوام میتونم از امکاناتش استفاده کند

+@(- -=@: اینطوری

برای دوچرخه ام قفل نخریدم

میتونم رمزی بنویسم هر کی بع دوچرخه ام دست بزهنذاگمکمخکمرتن

ومهثتغعاتگچحنکآخت خب دیگه تیکه بدش تموم شد😂😂😂😂😂

من برم آموزش کلمه یاب رو بدم فعلا گودبای

پسندها (3)

نظرات (0)