یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

این ر وزا

1399/2/22 0:07
نویسنده : یحیی
207 بازدید
اشتراک گذاری

این یه دسته پنگوینه

دو روز کلاس ندارم از دست این اینترنت لعنتی

خسته شدم والا

هر  موقع ترافیک اینترنت میشه کسرا میگه:کارانا کارنا الهی خایر نباینی کرینا{صداش میپیچه میشه این}

نمیدونم طا از اینترنته کرونا چه کارس

اوه میتونم برم پایین بلاخره خیلی خوش میگذره

با اعتماد به نفس همه میرن جلو منو میزارن عقب

نه نه نه بازیم بد نیس اتفاقا یلی خوبه

هم استپ هوا بازی کردیم هم فوتبال

کارت شعبده بازی خریدم 3 تا بازی میتونم باهاش بکنم

1-رام و دیس:باید بزرگترین گله گوسفند رو برای خودت برداری یه شب یلی سرد توی مزرعه آشوبی به پا میشود و تنها راه تمام شدن آشوب پیروزی آشوب است...

2-نیکماک:حشره های بد در شهر حشره های خوب ریته اند و آنجا را ویران کرده اند حالا باید حشره خوب را {اعداد کمتر مانند01234 را}از خرابکار{اعداد56789}جدا کنیم...

3-پایاپای:یک بازار شلوغ که پر آدم است باید بتوانیم محصولات خود را یکی کنیم و آنها را بفروشیم...

خب خب خب نگید عجیب غریبنو اینا چون بازیش نکردید

خیلی بازی خوبیه قول میدم

بازیاش ت بازارم هست تایپ کنید:فروشگاه اینترنتی کتابم کو و بیارید برید بخش بازی فکری کلی بازی داره

پی شوم رو پیشنهاد میکنم

برید فروشگاهش توضیحاتش به صورت فیلم هست

سروش خان فوتباش خیلی خوبه 4 به یک دوتا گل خوردیم الته بیشترشو گرفتم

آخ آخ آخ 4 ترکه سوار شدیم منو کیان و رضا و سروش روی هم سوار دوچرخه آخ آخ خودتون حساب کنید دیگه بقیشو

به نظرم باید بعد کرونا یه ماه تعطیلی بدن خوابمونو درست کنیم

والاساعت 1:30 الی ساعت 2:05 میخوابم

پس تعجب نکنین این وقت شب مینویسم

عکس یک منظره قشنگ

هوه خیلی وقته سپنتا رو ندیدم

تولدش پس فردائه زنگ زنم تبریک بگم

اگر پانته آ این پستو میخونه:عجیبه واقعا تو اورانوس یاقوت میاد

دیجیمون 2 رسید برم نگاه کنم

خدایی ترکیدم توخونه

منو مامانم رام و دیس بازی کردیم من تونستم 15 گوسفند جمع کنم خدایی استراتژی بالایی میواد مراقب باشیم گوسفند میدیم گرگ نخوره

گرگ میدیم سگ نگیره سگ میدیم گوسفند نگیره وااای خیلی استراتژیکش بالاس

خب دیگه گودبای برم کارتون ببینم

اینم لاله های زرد زیبا و کوآلای خوابالو

امیوارم ازندگی لذت ببرید

پسندها (3)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 اردیبهشت 99 2:44
شادباشیییی😍
یحیی
پاسخ
ممنون شما هم شاد و سرحال باشی