یحیی خانیحیی خان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره
داداش امیرعباسداداش امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره
دوستی من و سپنتادوستی من و سپنتا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دوستی من و امیرعباسدوستی من و امیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسری از جنس آتش

چشم هارا باید شست جور دیگری باید دید

شاگرد ممتاززززززززززززز

1399/2/23 11:59
نویسنده : یحیی
193 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خوب 

دیروز بلاخره اینترنت وصل شد و من نگاهی به شاد انداتم دیدم صدای ج یغ میاد گفتم چیه گفتن آقا میواد لیست ممتازان رو اعلام کنه

منم شروع کردم جیغ و ویغ کردنآقا گفت :نفر سوم امیرمهدی -----{ازش قول گرفتم فامیلیش رو نگم}

نفر دوم:کسرا ----------

و نفر اول من:امیرحسین مختاری{قابل توجه کسانی که فکر میکنند اسم من یحیاست اسم من امیرحسینه اسم مستعارم یحیی}

خییلییییی خوشحالیدم

بابایم میخواهد برایم بازی فکری بخرد

این را میدهم هدیه به معلمم که گفت شاگرد ممتازم و   مرا که به اطر چیزی ناراحت بودم را خوشحال کرد

گل نمیدونم چی چی

ولی میگن گلش کم نظیره

ولی خدایی از یه نظر خاک به سرم شد

علوم جامع داریم شنبه ی هفته دیگه{اگر در مدرسه تیزهوشان درس خوانده باشید می فهمیدیدجامعیعنی چی

پ.ن1:هیچ وقت غمگین نباشید

پ.ن2:برام دعا کنید

پ.ن3:خوش بگذره و خداحافظ فعلا

این یه عروس دریاییه که نور تولید میکنه

پسندها (4)

نظرات (3)


23 اردیبهشت 99 17:46
آفرین آقا یحیی موفق باشید
یحیی
پاسخ
ممنون  آوینا خانوم چطوره

23 اردیبهشت 99 18:17
به به شاگرد ممتاز شدی ماشالله
برات دعا میکنم قبول شی
یحیی
پاسخ
ای بابا کیوان تویی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 اردیبهشت 99 14:23
مبارک باشه اقا امیرحسین گل😍😊💙
یحیی
پاسخ
ممنون مبیناخانوم